Kontakta oss
Välkommen att kontakta oss när du behöver hjälp med något i ditt boende eller lokalen du hyr. I första hand kontaktar du oss via Mina sidor men du kan även ringa eller boka ett besök.
Mina sidor
På Mina sidor kan du anmäla ett fel i din bostad eller lokal. Du kan också ställa dig i kö för Plus65-lägenhet, förråd, parkering eller hantera din plats i Huges internkö.
Ring Kundservice
Du kan även kontakta oss på 08-502 360 10 för felanmälan och andra ärenden.
Öppettider:
Måndag-torsdag kl. 7.30-16.30
Lunchstängt kl. 11.30-12.30
Fredag kl. 7.30-11.30
Vanliga frågor
Här har vi samlat svaren på de vanligaste frågorna om ditt boende eller din lokal.
Besök oss
Ibland behöver du besöka Huge. Det kan gälla nycklar, ditt hyresavtal eller när du vill titta på olika tillval för din bostad. Boka tid genom att ringa Kundservice om du är intresserad av tillval.
Jour för akuta fel
När Huges kundservice har stängt och du vill anmäla ett akut fel – ring jouren på 08-502 362 07. Vid akuta fel ska du inte vänta till nästa dag.
Vad räknas som akut fel?
Om du kontaktar vår jour för ett fel som inte är akut kan du komma att faktureras för arbetet.
Jour för störningar
Har du sagt till den som stör efter kl. 22.00 utan att det hjälper? Då ringer du vår störningsjour på 08-502 362 07.
Vad räknas som en störning?
Övriga kontaktuppgifter
När du behöver skicka post eller faktura till Huge.
Huge Bostäder AB
Växel: 08-502 360 00
Postadress:
Huge Bostäder AB
Box 1144
141 24 Huddinge
Org. nr: 556149-8121
Skicka faktura
Mejladress för fakturor:
invoice-5561498121@s4fprogress.com
Postadress för fakturor:
Huge Bostäder AB
c/o Azets Document Solutions AB
751 75 UPPSALA
Övriga frågor
Om du har övriga frågor ber vi dig att skriva till oss med hjälp av formuläret nedan.
Tänk på att inte skriva om känsliga personuppgifter som personnummer och hälsotillstånd. De kan komma att tas bort i vår handläggning.